Volgers

donderdag 25 juli 2013

Mijn gehaakte 'Boter, Kaas en Eieren' spel.

Ik wilde even totaal iets anders maken, iets wat ik nog nooit had gemaakt, maar ook iets wat ik zelf zou kunnen maken zonder steeds op een patroontje te moeten kijken. En het is gelukt!

Op google kwam ik heel 'toevallig' een zelfgemaakt boter-kaas en eieren spel tegen, ik dacht; 'Dat is leuk! Dat ga ik doen.' En zo gedacht, zo gedaan. Ik wilde eerst een simpel tasje maken waar het spelletje in kon, maar uiteindelijk is het een tasje geworden die je los zou kunnen gebruiken.
In plaats van kruisjes en rondjes heb ik gekozen voor bloemetjes, ik wilde hem eerst ook nog in stoere jongenskleuren maken, maar ik laat het er eerst even bij. Het duurde allemaal toch weer wat langer dan ik had gedacht en mijn hoofd zit al vol nieuwe idee├źn voor een nieuw project. 

Hieronder de foto van het gehaakte 'Boter, Kaas en Eieren spel'





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie :)