Volgers

dinsdag 4 februari 2014

Even wat anders..

Jullie weten natuurlijk dat ik graag haak en brei! Maar wat jullie misschien nog niet wisten, ik hou ook erg van koken. De laatste tijd zijn we erg met voeding bezig. Van mijn verjaardagsgeld heb ik het boek maar aangeschaft; 'Eten als medicijn'. Een heel interessant boek met (ik denk) lekker recepten en uitleg over wat je precies eet. Wat voor vitamines je binnen krijgt en als je iets hebt wat je lichaam dan mist aan vitamines en hoe je die weer moet aanvullen. Erg interessant, vanavond maar het eerste recept proberen uit het boek! Komkommer, tomaten en een rode ui voor een koude soep gerecht boordevol vitamines enzovoort.

Wist je trouwens dat melk helemaal niet goed is voor een mens? Pff.. als je eten gaat onderzoeken kom je achter de bizarste dingen. Het was altijd zo gewoon om melk te drinken, je bent er mee opgegroeid, maar als je dit leest http://missnatural.nl/vijf-redenen-waarom-melk-ongezond-is/ dan ga je er anders over denken. Overigens; er staat wel iets in waar ik zelf niet achter sta.. door de 'evolutie' blablabla.. ok√©.. hoezo is dit een feit? Evolutie theorie is een geloof, er is nog niks feitelijks van bewezen, integendeel! Alleen maar feiten wat de evolutie theorie naar beneden haalt..

Eet bewust zou ik zeggen! Weet wat je eet en wat je lichaam wel en niet nodig heeft.

Dat was mijn blog maar weer even voor vandaag! Een fijne avond en alvast een fijne gezonde maaltijd toegewenst ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Reactie :)