Volgers

woensdag 14 januari 2015

Het is al veel te lang geleden!


En.. het is 2015!! Oh wat schaam ik mij! Augustus is de laatste maand dat ik ook maar wat op mijn blog heb geplaatst. Schandalig gewoon! Wie mij op FB heeft, heeft natuurlijk wel de updates gezien. Ik kan ze nu niet meer allemaal hierop zetten; daarvoor moet je mijn FB Pagina maar even checken. 


Vanaf nu toch maar weer een poging wagen om mijn blog bij te houden! Ik zal het proberen! :) Ik heb alweer verschillende producten gemaakt, ook al moet ik nog steeds rustig aan doen.

Voor de mensen die het niet hebben gevolgd, mijn pezen zijn sinds eind september al verrekt, en het is daarnaast gaan ontsteken. Met rust en nu speciale crème, die de ontsteking zou moeten stoppen, zou het over moeten gaan. Laten we het hopen! Want ik heb weer zin om veel nieuwe producten te maken. Ik heb nog een heeeeele lange lijst!

Hier het eerste product van 2015! Een knuffelaapje! <3




Verder kwam ik vandaag een interessante site tegen voor 'gezonde' verf. Ideaal lijkt mij, vooral bij kleintjes! Ook al zijn de zogenaamde 'eet'kleurstoffen ook niet heel gezond voor je. Waarschijnlijk wel beter dan gewone reguliere verf. Wie ook zin heeft om zelf verf te maken, check deze site! Wie weet zal ik het zelf ook eens proberen, we houden hier wel van wat geknutsel!

Voor nu een hele fijne dag, en ik zal sneller bloggen dan de vorige keer ;)

Benieuwd naar de producten die ik nog in de verkoop heb? Check deze site! FB-pagina :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Reactie :)